Trudne decyzje

Nie ma nic gorszego niż podejmowanie decyzji za kogoś. Jeśli coś pójdzie nie tak to wiadomo, że osoba odpowiedzialna za podjęcie decyzji będzie dostała najwięcej minusów, a może się to nawet zakończyć zwolnieniem z pracy. Lepiej nie ryzykować takie rozwiązania. Jeśli ktoś polecił nam tanie zadanie to jak najszybciej udajmy się na szkolenie z tego zakresu. Dowiemy się jak podejmować nawet te najtrudniejsze decyzje. Głównie chodzi o to żeby nie robić tego pochopnie. Na szkoleniu dowiemy się jak rozpoznawać właściwe kierunki- określimy np. odpowiednią strategię rozwojową, bądź zajmiemy się optymalizacją procesów w przedsiębiorstwie. Trzeba naprawdę być bardzo odpornym żeby móc podejmować decyzje najwyższego ryzyka, które będą dotyczyły istnienia firmy. Szkolenie u specjalistów otwiera nam oczy na wiele spraw, o których nie mieliśmy pojęcia. Często zdarza się, że mamy predyspozycje to podejmowania nawet najtrudniejszych decyzji, ale nie wiemy jak do tego podejść. Przede wszystkim ważny jest spokój. Wtedy nasz mózg inaczej na wszystko patrzy. Psychika ludzka bywa bardzo słaba i można naprawdę szybko popełnił błąd, który będzie firmę kosztował bardzo dużo pieniędzy. Na to nikt nie jest wstanie sobie pozwolić dlatego trzeba pracowników wysyłać na tego typu szkolenia menadżerskie, a wtedy można spać spokojniej.

Konflikty

W pracy zawsze są jakieś konflikty. Nigdy nie ma tak żeby wszyscy wszystkich lubili. Jakoś tak się dzieje, że niektórych ludzi nie lubi się z natury i nie potrafi się tego wytłumaczyć. Najczęściej konflikty powoduje zazdrość i zawiść. Tam gdzie jest kariera i pieniądze tam zawsze występuje jedno i drugie, a wiadomo, że w pewnym momencie może to doprowadzić do konfliktów. Odbywając szkolenia z zakresu rozwiązywania konfliktów zdecydowanie łatwej będzie menadżerowi zarządzać takimi osobami. Podczas szkoleń będzie można dowiedzieć się jak rozpoznawać kto jest stronę w konflikcie. Jakby nie patrzeć możemy trafić na godnego przeciwnika, który będzie potrafił nami manipulować. Jeśli będzie to kobieta to na pewno zaraz pojawi się płacz. To najlepsza forma żeby odsunąć od siebie podejrzenia winy. Szkolenie musi pokazać jak wejść miedzy konflikt i starać się go rozwiązać. Wiadomo, że jeśli się tego nie uda zrobić trzeba będzie ludzi zwolnić, bo zła atmosfera w firmie przenosi się na wyniki, a to nikomu nie jest na rękę. Nie jest to trudne zadanie, ale trzeba wiedzieć jakie są mechanizmy. Wtedy na spokojnie można przeciwdziałać konfliktom w pracy. Konflikty to nic dobrego dlatego trzeba je zażegnać już na samym początku.