Na temat obsługi klienta każdy z nas mógłby sam się wypowiedzieć. Znamy dobrze z własnego doświadczenia osoby, które do nas dzwonią żeby zaproponować nowy abonament albo żeby wyliczyć ratę kredytu. Osoby, które chcą pracować na takim stanowisku muszą być odpowiednio przeszkolone, bo tylko wtedy mają szansę na to żeby sobie poradzić. Praca jest bardzo trudna, bo jesteśmy w kontakcie telefonicznym, ale również w kontakcie bezpośrednim z klientami. Ludzie są różni i nie zawsze takie rozmowy są miłe. Osoba, która przejdzie szkolenie dobrze wie jak ma odpowiadać na zaczepki i co ma zrobić żeby klient był zadowolony. Wszystkie rozmowy telefoniczne są nagrywane i niestety, ale w większości przypadków wina jest brana na stronę pracownika. Takie rozmowy krążą po sieci i można je sobie odsłuchać. Stres w takie pracy to norma dlatego niewiele osób jest wstanie sobie poradzić na tym stanowisku. Dobrze jest ukończyć takie szkolenie, bo taka wiedza przydaje się nie tylko w przypadku obsługi klienta, ale ogólnie tam gdzie będziemy zarządzać zasobem ludzkim. Istnieje wiele firm, które bardzo chętnie zrobią dla nas takie szkolenia jakie są nam w danej chwili potrzebne. Ze znalezieniem ich nie powinno być najmniejszych problemów.
Obsługa klienta
Dodał on 23 lutego 2025 Adam | Hasła klient, porada

Radzenie sobie ze stresem
Dodał on 19 lutego 2025 Adam | Hasła stres, porady

W pracy stres jest tak częstym zjawiskiem, że niektóre osoby nie potrafią inaczej wyobrazić sobie swojego miejsca pracy. Menadżer, który kieruje całym zespołem powinien odbyć specjalistyczne szkolenia żeby mógł się dowiedzieć jak sobie radzić ze stresem u pracowników. Zadanie nie jest łatwe, bo każdy człowiek jest inny, ale są poszczególne mechanizmy, o których trzeba wiedzieć, a wtedy na pewno spokojnie będzie można zarządzać nawet dużą grupą ludzi. Tak samo potrzebne są szkolenia żeby podejmować ważne decyzje nawet jeśli panuje niesamowity chaos i stres sięga zenitu. Menadżer jest jedyną osobą, która jest wstanie rozwiązywać konflikty z pracownikami. Ludzie się miedzy sobą kłócą, bo taka jest ich natura. Niestety kłótnie bardzo źle wpływają na wyniki firmy. Nie ma co ryzykować problemów z firmą tylko dlatego że ktoś kogoś nie lubi.
Menadżer na szkoleniu dowie się, że musi być osobom bezstronną. Trzeba oddzielać życie prywatne od pracy. Nawet jeśli z większością pracowników chodzimy na piwo to w pracy powinniśmy skupiać się na tym co ważne. Jeśli się tego nie zrobi to nie ma co liczyć na to, że będziemy szanowani. Pracownicy są na tyle cwani, że będą chcieli wykorzystać takie kontakty do swoich celów.
Doradctwo informacje
Zostać menadżerem
-
Wszyscy ludzie zbudowani są w podobny sposób i trzeba znać mechanizmy jak dotrzeć do ich psychiki jeśli się to zrobi to będzie można takiej osoby wmówić dosłownie wszystko. Sami dobrze wiemy jak to jest kiedy kupujemy niepotrzebne rzeczy wciskane przez kogoś kto je sprzedaje.